Wesley Jansen – Online Marketing (WJOM)

Wist je dat in 2019 nog steeds 70% van de contactmomenten met potentiële klanten via de telefoon gaat? Niet zo gek dat ik een groot voorstander ben van CallTracking. Met CallTracking hebben we een enorm effectieve tool in handen om nog meer resultaat te meten en omzet te behalen. Elk telefoontje is een kans en met CallTracking vergroot je de kans op een verkoop.

calltracking_dashboard_wjom

CallTracking i.c.m. Google Ads

Als Online Marketeer ligt voor mij het grootste voordeel in het feit dat de koppeling met Google Ads ervoor zorgt dat ik exact kan zien welke zoekwoorden voor veel telefoonverkeer zorgt. Daar kan ik vervolgens op bij sturen, zodat je meer en meer telefoontjes binnen krijgt via zoekwoorden die goed presteren.

calltracking_overview_wjom

Offline CallTracking

Met het tracken van je telefoonverkeer zijn er naast de Online Marketing voordelen ook andere belangrijke meetbare resultaten. Zo kun je in mijn rapportage tool van Google DataStudio real-time de resultaten inzien zoals: tijdstip, duur, en herkomst van het gesprek. Uiteraard ook via wat voor apparaat jouw klant heeft gebeld. Dat hoeft niet per se via online kanalen te gebeuren. Ook een billboard of een advertentie in een dagblad kunnen we meetbaar maken.

Neem contact met mij op wanneer je meer wilt halen uit de telefonische contactmomenten met klanten en vertel je er graag meer over!

Tarieven CallTracking door WJOM

Premium Inclusief 1.000 Sessies € 29,- / maand

Voor websites met gemiddeld 1.000 bezoekers per maand

Maximum Inclusief 5.000 Sessies € 49,- / maand

Voor websites met ongeveer of maximaal 5.000 bezoekers per maand

Platinum > 5.000 Sessies € ***,- / maand

Wanneer er elke maand zeer veel bezoekers >5.000 op de website komen

Probeer nu 1 maand CallTracking gratis!

 

Nu proberen